Tulburările menstruale, posibil efect advers al vaccinului anti-COVID


Experții britanici monitorizează un posibil noi efect advers al vaccinării anti-COVID.

Sursă foto: Shutterstock

Este vorba despre tulburările menstruale, raportate de aproximativ 4.000 de femei din Regatul Unit, scrie The Independent.

Femeile britanice au observat că ciclurile lor menstruale s-au modificat după vaccinarea anti-COVID. Acestea au reclamat dereglări menstruale. Potrivit datelor obținute, din totalul femeilor în cauză, 2.734 au fost imunizate cu serul de la AstraZeneca, 1.158 au făcut vaccinul Pfizr/BioNTech, iar 66 pe cel de la Moderna. În total, 3.958.

Situația a ieșit la iveală pe rețelele de socializare, acolo unde femeile au deschis discuții referitoare la posibile efecte adverse ale vaccinurilor legate de ciclul menstrual neregulat, timpuriu sau abundent.

Situația a intrat în atenția experților în sănătate din Regatul Unit, iar aceștia au explicat că vor monitoriza în perioada următoare o posibilă legătură între vaccinare și modificările menstruale.

Sursă foto: Shutterstock


Urmărește emisiunile tale preferate pe protvplus.ro: 

vezi emisiunile doctor de bine

Principalele cauze care duc la apariţia migrenelor. Dr. Dan Mitrea ne spune cum putem...
La plajă nu se stă mai mult de 90 de minute. Ce trebuie să facem după expunerea...
Cum se tratează arsurile în cazul copiilor. Sfaturi utile de la Dr. Raluca Alexandru
”Doctor de bine”. Dr. Beatrice Pătrașcu: ”Laserul e atras de culoarea bacteriilor...
Părinții trebuie să filmeze crizele de epilepsie ale copiilor. De ce recomandă...
Dr. Gheorghiță: Persoanele nevaccinate, imunizate prin boală, riscă să se infecteze...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies