3 alimente consumate la micul dejun care ne scurtează viața


Micul dejun este întotdeauna o idee bună, dar alimentele pe care alegeți să le mâncați dimineața pot influența în bine sau în rău starea de sănătate. 

Sursă foto: Unsplash

Dacă vă începeți dimineața cu o masă bine echilibrată, plină de proteine, fibre, carbohidrați complecși și grăsimi sănătoase, vă puteți bucura de un impuls de energie care să vă susțină până la ora prânzului, scrie EatThis.com. Dar se poate întâmpla contrariul dacă alegeți alimente bogate în zaharuri adăugate sau grăsimi saturate, fără proteine sau fibre, care nu aduc niciun beneficiu organismului.

Specialiștii în nutriție au listat cele mai nocive alimente pe care le consumăm la micul dejun: 

1. Cerealele dulci - Cerealele de acest tip sunt de obicei foarte bogate în zahăr și foarte sărace în proteine, ceea ce înseamnă că îți vor crește nivelul de zahăr din sânge, lăsându-te flămândă și iritabilă. Acest lucru duce la consumul de mai mult zahăr pe parcursul zilei, ceea ce poate duce la lucruri precum diabetul de tip 2 și, eventual, la boli de inimă.

2. Bacon - Baconul este o un tip de carne foarte procesată și cu un conținut mare de sare, ceea ce poate crește tensiunea arterială. De asemenea, conține și alți aditivi, cum ar fi nitriții, care s-au dovedit a fi extrem de nesănătoși pentru intestin. 

3. Gogoșile și produsele de patiserie - Odată ce ați mâncat o gogoașă, corpul dumneavoastră trebuie să pompeze o cantitate mare de insulină pentru a încerca să se adapteze. Creșterea bruscă a glicemiei va duce întotdeauna la o prăbușire și va duce la dorința de a consuma mai mulți carbohidrați rafinați și alimente bogate în zahăr. Acest lucru poate afecta organismul oricui, mai ales dacă mănâncă gogoși în fiecare zi.

Sursă foto: Unsplash

vezi emisiunile doctor de bine

Mâncarea care ne face mai deștepți. Lista alimentelor benefice pentru creier
Legătura dintre kilogramele în plus, diabet și bolile de plămâni
Cum menținem echilibrul dintre fibrele musculare și țesutul gras. Răspunsul specialiștilor
Cum poți slăbi câteva kilograme în doar două săptămâni. Alimentul care trebuie...
Lista alimentelor bogate în fier care nu trebuie să lipsească din dieta noastră
Cum reglăm rezistența la insulină. Tesutul gras se depune pe organele vitale: inimă,...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies