5 combinații alimetare care contribuie la creșterea în greutate


Pierderea în greutate nu este ușoară, dar cu alegerile corecte în ceea ce privește stilul de viață - cum ar fi consumul de mese bine echilibrate și o activitate fizică suficientă pe parcursul zilei, de exemplu - puteți obține rezultate minunate.

Sursă foto: Unsplash

Cel mai bun loc pentru a începe o dietă sănătoasă este în propria bucătărie, scrie Eatthis.com. În primul rând, pentru a pierde în greutate, este nevoie să consumăm proporții adecvate din toate grupele de alimente, pentru ca organismul să nu aibă de suferit.

Chiar dacă nu se poate spune despre niciun aliment că, de sine stătător, ajută la pierderea în greutate sau contribuie la creșterea numărului de kilograme, există combinații alimentare comune care nu sunt deloc benefice pentru siluetă.

Pe baza vechii științe holistice de vindecare din India, Ayurveda, anumite combinații de alimente ar trebui evitate, deoarece pot provoca o digestie inconsecventă și o posibilă creștere în greutate. Potrivit Healthline, există două componente principale despre care se crede că sunt motivele pentru care anumite alimente nu ar trebui combinate. Combinarea alimentelor cu enzime digestive diferite poate provoca fluctuații ale nivelului pH-ului (sau ale nivelului de aciditate) din intestin. De asemenea, combinarea alimentelor care necesită viteze digestive diferite poate provoca, de asemenea, efecte negative asupra sănătății și a sistemului digestiv al organismului.

5 combinații alimentare de evitat:

  • Banane și lapte

  • Pâine cu gem

  • Chipsuri cu sos salsa

  • Brânză pe grătar și supă de roșii

  • Fulgi de ovăz și fructe uscate

Sursă foto: Unsplash

vezi emisiunile doctor de bine

Mâncarea care ne face mai deștepți. Lista alimentelor benefice pentru creier
Legătura dintre kilogramele în plus, diabet și bolile de plămâni
Cum menținem echilibrul dintre fibrele musculare și țesutul gras. Răspunsul specialiștilor
Cum poți slăbi câteva kilograme în doar două săptămâni. Alimentul care trebuie...
Lista alimentelor bogate în fier care nu trebuie să lipsească din dieta noastră
Cum reglăm rezistența la insulină. Tesutul gras se depune pe organele vitale: inimă,...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies