Greșeli pe care nu trebuie să le faci dacă vrei să slăbești după vârsta de 50 de ani 


Îmbătrânirea este o parte normală a vieții, corpul și nevoile noastre se schimbă, ceea ce a funcționat pentru noi la 18 ani nu mai funcționează când împlinim 30 de ani și așa mai departe


Nu există diete miraculoase, totul ține de consecvență și disciplină. În plus, toate corpurile sunt diferite, dar există comportamente, obiceiuri și alimente care ar putea să ne afecteze sănătatea și greutatea fără să ne dăm seama.

În fiecare decadă a vieții noastre, corpul nostru are nevoie de un alt tip de obiceiuri mai sănătoase, de la o dietă mai echilibrată, exerciții fizice constante, mai multă apă și renunțarea la substanțele dăunătoare pentru organism, deoarece, pe termen lung, tot ceea ce facem greșit își poate pune amprenta asupra noastră.

Reguli esențiale de care să ții cont dacă vrei să slăbești după vârsta de 50 de ani

Nu omite proteinele: Când nu mâncăm proteine ne este foame mai repede și ne face să ne înfruptam din lucruri care nu sunt întotdeauna sănătoase, în plus, proteinele ajută la menținerea masei musculare slabe și ajută metabolismul. Ouăle delicioase, brânza (una bună), nucile, iaurtul grecesc simplu sau untul sunt alegeri excelente pentru micul dejun.

Consumul de carbohidrați la micul dejun: Alimentele bogate în carbohidrați sunt adesea sărace în fibre, ceea ce ridică rapid nivelul sângelui și ne face să ne dorim să mâncăm mai mult zahăr și să mâncăm mult mai târziu în cursul zilei. Cel mai bine este să consumați proteine, grăsimi sănătoase și fibre la micul dejun.

Necitirea etichetelor:  De multe ori ne complacem în a cumpăra și consuma produse pe care le credem super sănătoase și minunate și se dovedește că sunt bogate în zahăr, calorii sau sodiu.

Consumul de produse "miraculoase": Aceste produse pot dăuna sănătății, nu suntem întotdeauna conștienți de ceea ce consumăm și ar putea avea un impact negativ asupra sănătății noastre.

Somnul: Când dormim între 7 și 8 ore suntem mai activi, putem face exerciții fizice, suntem mai alerți, însă, dacă nu dormim bine, corpul nu poateefectua procesele care ne ajută să slăbim. 

Stresul: Stresul nu te afectează doar din punct de vedere psihologic, ci activează insulina, ceea ce face ca organismul tău să acumuleze mai multă grăsime, iar depozitele nu sunt arse. În plus, stresul te poate face să mănânci prea mult sau prea puțin și ambele sunt foarte dăunătoare pentru tine. 

vezi emisiunile doctor de bine

Cum detectăm stresul cronic și care sunt soluțiile
Beneficiile cafelei. Câte cești trebuie să bem pentru a slăbi mai eficient
Ce este „gândirea catastrofică” și cum învățăm să o gestionăm
Doctor de bine. Emisiunea integrală din 02 octombrie 2022
Cum putem prepara cartoful fără să aducă la pachet kilograme nedorite
Povestea electricității în organismul uman. Legătura dintre organele vitale și...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies