Pâinea care te scapă de grăsime şi de kilogramele în plus. Ce trebuie să mănânci 


Da, ai citit bine... nu trebuie să renunţi la pâine dacă vrei să ai o siluetă de invidiat. Potrivit experților, este important să consumăm toate tipurile de alimente pentru a ne oferi nutrienții de care organismul nostru are nevoie pentru a funcționa corect.


Prin urmare, deși carbohidrații nu sunt foarte recomandați pentru pierderea în greutate, există unele tipuri de pâine care ne pot ajuta să slăbim. Important este să alegi pâinea ideală, care nu va adăuga kilograme, ci dimpotrivă. Vrei să știi ce pâini te ajută să slăbești? Citește mai departe!

Pâinea integrală și pâinea cu mai multe cereale: cele mai bune pentru pierderea în greutate

Pâinea albă este cea mai consumată pâine din lume. Cu toate acestea, nu este pâinea cu cea mai mare valoare nutritivă. De fapt, sunt pâini care furnizează mai multe calorii decât altele, cum ar fi pâinea integrală și pâinea cu mai multe cereale.

Prin urmare, pâinea albă nu este recomandată nu numai celor care vor să slăbească câteva kilograme, ci și diabeticilor. Dacă vrei să slăbești și să mănânci pâine cu mai mulți nutrienți decât pâinea albă, optează pentru pâinea integrală.

Aceste pâini conțin o mulțime de fibre, vitamine și minerale, ceea ce le face foarte sănătoase pentru a fi consumate în orice moment al zilei. De asemenea, acestea ajută la reducerea tensiunii arteriale, la controlul nivelului de zahăr din sânge, la scăderea colesterolului și la reglarea tranzitului intestinal.

Pe de altă parte, pâinea integrală conține o cantitate mare de carbohidrați complecși, adică sunt substanțe nutritive pe care organismul le transformă în energie și nu se acumulează sub formă de grăsimi, spre deosebire de carbohidrații simpli.

În cazul în care preferați să vă variați dieta și să mâncați alte tipuri de pâine, pâinea din mai multe cereale este, de asemenea, recomandată pentru pierderea în greutate și este foarte sănătoasă. 

Această pâine, care este foarte bogată în cereale precum orzul, grâul și ovăzul, printre multe altele, conține multe fibre, ceea ce vă permite să vă simțiți sătui mult mai repede. Această cantitate mare de fibre reglează, de asemenea, tranzitul intestinal, ceea ce vă permite să pierdeți în greutate.

Pe de altă parte, pâinea din mai multe cereale este foarte bogată în vitaminele B1, B2 și B6. Vitamina B1 ajută la îmbunătățirea stării noastre de spirit; vitamina B2 este eficientă în prevenirea anumitor boli, cum ar fi cataracta sau cancerul, precum și în îmbunătățirea sistemului nostru imunitar; în timp ce vitamina B6 este foarte importantă pentru buna funcționare a celulelor corpului nostru.

vezi emisiunile doctor de bine

Mâncarea care ne face mai deștepți. Lista alimentelor benefice pentru creier
Legătura dintre kilogramele în plus, diabet și bolile de plămâni
Cum menținem echilibrul dintre fibrele musculare și țesutul gras. Răspunsul specialiștilor
Cum poți slăbi câteva kilograme în doar două săptămâni. Alimentul care trebuie...
Lista alimentelor bogate în fier care nu trebuie să lipsească din dieta noastră
Cum reglăm rezistența la insulină. Tesutul gras se depune pe organele vitale: inimă,...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies