Sfatul Mihaelei Bilic pentru persoanele care vor să slăbească: O singură masă pe zi 


Nutriționistul Mihaela Bilic a explicat ce ar trebui să facă orice persoană care nu reușește să slăbeasc, dar și care sunt cele mai frecvente greșeli care duc la acumularea de kilograme în plus.


Astfel, recomandarea Mihalei Bilic este aceea de a servi o singură masă pe zi, iar cantitățile de mâncare să fie reduse. 

"Mâncăm o dată pe zi și mâncăm foarte puțin. Nu contează ceea ce punem în farfurie, mai important este cât mâncăm și atunci greșeala pe care o fac foarte multe persoane este că mănâncă foarte mult și foarte des, ăsta e de obicei programul alimentar al copiilor în creștere.

Omul care vrea să slăbească trebuie să aibă maximum două mese pe zi și mesele respective să fie foarte reduse cantitativ, deci nu două mese cu câte trei feluri de mâncare, ci, mai degradă, felul unu. Deci cantitatea face diferența și trebuie să ne învățăm să mâncăm mai rar și să avem pauze de 5-6 ore între mese", a explicat Mihaela Bilic, pentru libertatea.ro. 

Fără gustări între mese 

De asemenea, nutriționistul spune că o persoană care dorește să slăbească nu ar trebui să aibă nicio gustare între mese. Persoanele adulte au nevoie de pauze alimentare. 

"Nu, gustările sunt tot pentru copiii care sunt în creștere, noi, adulții, nu avem nevoie. Noi avem nevoie de acea pauză alimentară, când în momentul ăla organismul pune la bătaie rezervele de grăsime, asta în momentul în care tu nu îi dai din exterior.

Inclusiv micul dejun este cea mai neinspirată masă pentru persoanele care vor să slăbească. Dimineața se slăbește cel mai bine, așa că faceți un exercițiu și așteptați puțin să vi se facă foame, asta înseamnă orele spre prânz. Atunci să fie prima masă.

Cu cât începem să mâncăm mai de dimineață, cu atât avem tendința să mâncăm toată ziua. Și ar fi bine să mâncăm cu trei ore înainte să ne culcăm și, dacă vrem să forțăm metabolismul și să ardă calorii, nu trebuie să îi dăm făinoase. Deci cea mai bună variantă pentru masa de seară este carnea, peștele cu legume, cu salată, fără făinoase nu are organismul din ce să facă rezerve", a adăugat nutriționistul. 

foto: protv

vezi emisiunile doctor de bine

Cum detectăm stresul cronic și care sunt soluțiile
Beneficiile cafelei. Câte cești trebuie să bem pentru a slăbi mai eficient
Ce este „gândirea catastrofică” și cum învățăm să o gestionăm
Doctor de bine. Emisiunea integrală din 02 octombrie 2022
Cum putem prepara cartoful fără să aducă la pachet kilograme nedorite
Povestea electricității în organismul uman. Legătura dintre organele vitale și...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies