STUDIU: Obiceiul alimentar care ne poate face mai fericiți și mai sănătoși


Lumea este un loc destul de încărcat cu momente stresante, așa că este esențial să avem grijă în mod special de sănătatea noastră mentală și fizică. 

Sursă foto: Unsplash

Fie că este vorba de exerciții fizice, de un somn mai bun sau de formarea unei rutine de autoîngrijire, este important să găsiți un obicei care să vă facă să vă simțiți energici și fericiți - și există multe obiceiuri sănătoase din care puteți alege. 

Un nou studiu a descoperit că dacă vă obișnuiți să gătiți acasă nu numai că vă va face să vă simțiți mai fericiți, dar vă va menține și sănătoși, scrie EatThis.com.

Un studiu recent al Universității Edith Cowan (ECU) sugerează că încrederea în bucătărie este cheia către o sănătate mentală bună, cu un plus de a găti mese delicioase în propria bucătărie.

Pentru acest studiu, ECU a făcut echipă cu The Good Foundation și cu inițiativa Jamie's Ministry of Food, oferind cursuri de gătit comunității. Un total de 657 de participanți s-au angajat la cursul de gătit sănătos de șapte săptămâni.

În timpul programului, academicienii de la ECU Institute for Nutrition Research au măsurat efectul programului atât asupra încrederii în gătit a participanților, cât și asupra sănătății lor mentale. De asemenea, au analizat satisfacția generală a acestora cu privire la gătit și la comportamentele legate de alimentație.

Cercetătorii au descoperit că cei care au participat la program au înregistrat îmbunătățiri mari în ceea ce privește sănătatea generală, sănătatea mentală și vitalitatea subiectivă (starea de a se simți viu și alert) imediat după program.

Sursă foto: Unsplash

vezi emisiunile doctor de bine

Mâncarea care ne face mai deștepți. Lista alimentelor benefice pentru creier
Legătura dintre kilogramele în plus, diabet și bolile de plămâni
Cum menținem echilibrul dintre fibrele musculare și țesutul gras. Răspunsul specialiștilor
Cum poți slăbi câteva kilograme în doar două săptămâni. Alimentul care trebuie...
Lista alimentelor bogate în fier care nu trebuie să lipsească din dieta noastră
Cum reglăm rezistența la insulină. Tesutul gras se depune pe organele vitale: inimă,...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies