Cum oprești un atac de panică cu ajutorul unui cub de gheață


Una dintre principalele preocupări ale medicilor psihologi este aceea de a avea grijă de bunăstarea oamenilor și de gestionarea corectă a emoțiilor care sunt trăite în situații de furie, tensiune, frică, angoasă, stres, dar și în emoții mai fericite.


 

Atunci când te confrunți cu atacuri de panică, trebuie să înveți să le gestionezi, astfel încât să nu dureze mult. Un bun remediu în aceste cazuri poate fi și banala gheață. 

Psihologul Uma Naidoo, autoarea cărții This Is Your Brain on Food, recomandă să sugi o bucată de gheață pentru a-ți controla emoțiile negative sau pe cele care te chinuie.

Potrivit expertului, suptul gheții ajută creierul să se concentreze pe aceasta activitate, și nu pe gândurile anxioase, deoarece creierul modifică percepția prin intermediul senzațiilor din gură; acest lucru se datorează faptului că amigdala nu primește impulsul cerebral.

În plus, există, de asemenea, o activare a sistemului nervos parasimpatic în care oamenii se îndepărtează de negativitate. Saliva va crește, așa că este o activitate de distragere a atenției în mijlocul unei crize de anxietate. Cel mai bine este să lăsați gheața să se topească în gură și să nu mușcați din ea.

vezi emisiunile doctor de bine

Cum detectăm stresul cronic și care sunt soluțiile
Beneficiile cafelei. Câte cești trebuie să bem pentru a slăbi mai eficient
Ce este „gândirea catastrofică” și cum învățăm să o gestionăm
Doctor de bine. Emisiunea integrală din 02 octombrie 2022
Cum putem prepara cartoful fără să aducă la pachet kilograme nedorite
Povestea electricității în organismul uman. Legătura dintre organele vitale și...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies