Transformarea lui Silviu Prigoană. Dieta care l-a ajutat să slăbească 40 de kilograme


Silviu Prigoană ține la sănătatea lui, dar şi la aspectul fizic. Afaceristul a trecut printr-o schimbare fizică de proporţii, a slăbit zeci de kilograme şi continuă să se menţină în formă.


Dieta lui Silviu Prigoană

De la 120 de kilograme a ajuns acum la aproximativ 80 de kilograme, dar cu mult efort și voință. Transformarea radicală a venit după ce s-a confruntat cu grave probleme de sănătate.  În anul 2010 a suferit un infarct, iar doctorul l-a sfătuit să scape urgent de kilogramele în plus. A dat aproximativ 40 de kilograme jos şi a ţinut un regim alimentar strict.

"Când eşti bolnav de inimă, ai 120  de kilograme şi îţi spune doctorul că trebuie să slăbeşti, te pui pe regim. E foarte simplu. Slăbeşti cu apă. Bei apă chioară timp de 10-20 de zile şi slăbeşti foarte uşor. În general, eviţi pastele făinoase şi consumi seara doar o salată.

Dar, la început, nu consumi mai nimic. Ştiţi vorba aceea: dimineaţa «potroace» de fructe, sari peste prânz, iar masa de seară o dai la duşmani. Eu am avut o slăbire controlată. Nu am dat jos brusc kilogramele, ci într-o perioadă de 8 luni de zile. Dacă îţi pui inele sau faci alte cele să slăbeşti forţat, îţi cad pieile şi ai şi probleme estetice şi de altă factură! Trebuie să faci gimnastică şi înot, să îţi tonifiezi corpul", dezvăluia atunci afaceristul.

Cum se menține în formă Silviu Prigoană după ce a slăbit zeci de kilograme

În prezent, Silviu Prigoană urmează un stil de viaţă sănătos, la fel şi copiii lui.

”Mesele sunt la ore fixe, mâncarea e preponderent gătită, uităm de sucuri acidulate. La noi în frigider nu prea există așa ceva. Cel mic gătește, e cu bucătăria japoneză. Și-a luat tot felul de ingrediente, ne învață cum să mâncăm cu bețele. El mănâncă preponderent cu bețele, e cu japonismele lui.

Mă distrează maxim când mănâncă mazărea cu bețișoarele, bob cu bob. Și ne și întrece. Le-am scos pâinea din meniu, pastele, tot ce conține făină e exclus.

Cantitățile de mâncare le-am suplimentat cu salate, tocănițe de tot felul. Au de ales, de exemplu, între mazăre, fasole sau ștevie, au trei meniuri de fiecare dată, la alegere, sau între ciorbă și supă.

Se gătește în funcție de ce vor ei, mă pliez pe dorințele lor. Au și o zi pe săptămână de cartofi prăjiți, dar însoțiți de mult mujdei cu usturoi. Lucrăm la greu la sistemul imunitar. Și obligatoriu, fac sport, în funcție de sezon”, a spus Silviu Prigoană pentru Impact.ro.

Foto Facebook

vezi emisiunile doctor de bine

Cum detectăm stresul cronic și care sunt soluțiile
Beneficiile cafelei. Câte cești trebuie să bem pentru a slăbi mai eficient
Ce este „gândirea catastrofică” și cum învățăm să o gestionăm
Doctor de bine. Emisiunea integrală din 02 octombrie 2022
Cum putem prepara cartoful fără să aducă la pachet kilograme nedorite
Povestea electricității în organismul uman. Legătura dintre organele vitale și...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies