Alimente care te ajută să dormi mai bine pe timp de caniculă


Dacă există un lucru care ne afectează somnul zilnic, acela este ceea ce mâncăm înainte de a merge la culcare. De asemenea, în zilele caniculare, somnul este adesea perturbat din cauza temperaturilor ridicate. 


Întotdeauna este important să avem grijă de alimentația noastră, dar mai ales în timpul sezonului cald, deoarece creșterea nivelului de temperatură face ca somnul să se înrăutățească.

Acestea sunt câteva recomandări care vă vor permite să vă odihniți mai bine și, în același timp, să aveți o dietă sănătoasă. 

Nu mâncați prea mult: dacă mâncăm prea mult înainte de a merge la culcare ne poate înrăutăți odihna, deoarece trebuie să consumăm multă energie pentru a digera mâncarea. De asemenea, dacă mâncați mult, temperatura corpului poate crește. 

Consumați fructe și legume: fructele și legumele sunt alimente care furnizează multe vitamine, minerale și nutrienți care pot contribui la îmbunătățirea odihnei. Prin urmare, este bine să mâncați cel puțin un fruct și/sau o porție de legume la cină. De asemenea, faptul că oferă multă apă vă va menține hidratat și vă va predispune organismul să fie mai eficient în scăderea temperaturii corpului. 

Diminuați alimentele solide și creșteți aportul de lichide: includerea alimentelor lichide, cum ar fi cremele și supele, este preferabilă consumului de alimente solide înainte de culcare, deoarece acestea pot îngreuna odihna, fiind mai greu de digerat. 

foto: shutterstock.com

vezi emisiunile doctor de bine

Când nu reacționăm bine la un aliment avem intoleranță sau alergie? Despre acest...
Cum ne ajută laptele în lupta cu poluarea și cum ne protejează astfel și rinichii
Durerile articulare se pot trata prin microparticule, introduse în vasele de sânge
Malformațiile aparatului urinar în cazul copiilor – informații utile pentru părinți
Ce înseamnă un nivel ridicat de transaminaze în sânge și ce boli poate ascunde
Medicamentul minune pe care oricine trebuie să-l aibă în casă. Se ia imediat după...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies